Erika14 on DeviantArthttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/https://www.deviantart.com/erika14/art/APH-Diada-nacional-de-Catalunya-2n-aniversari-326664779Erika14

Deviation Actions

Erika14's avatar

APH - Diada nacional de Catalunya (2n aniversari)

By
Published:
1.7K Views

Description

¡Feliz Diada Nacional de Catalunya!

Casi a última hora, pero no podía pasar este día tan importante para mi ni para Isona. Hoy, 11 de Septiembre de 2012 es la fiesta nacional de Catalunya y, por lo tanto, su cumpleaños, concretamente el segundo desde que la creé~ (El primer dibujo de ella data de hace unos dos años y medio... cuánto tiempo -snif-)

Aparte de este hecho, hoy ha sido un día muy importante por la multitudinaria manifestación que ha habido en Barcelona a favor de la independencia de esta comunidad, hecho que he querido reflejar en este dibujo de aniversario en la estelada (bandera independentista catalana) que lleva Isona.

Hoy, al mirar el primer dibujo de Catalunya que publiqué y este último, me he sorprendido del progreso que ha habido en ambos dibujos, tanto en la forma de dibujar como en el coloreado. Creo que cualquier dibujante se siente orgulloso de ver cómo ha ido mejorando a través del tiempo y aunque es cierto que a mi aún me queda perfeccionar muchas cosas, me siento feliz de decir que me gusta como he evolucionado y que espero que pasen dos años más y, al ver el nuevo dibujo de Isona, pueda decir lo mismo.

Creo que no me dejo nada más por decir, espero que os guste el dibujo y muchas gracias a todos vosotros por todos los favs, followers y comentarios, me dais ánimos para seguir subiendo dibujos y mejorando. ¡Muchas gracias!

________________________________________


¡Feliç Diada Nacional de Catalunya!

Quasi a última hora, però no podia passar aquest dia tan important per a mi ni per a l'Isona. Avui, 11 de Septembre de 2012 és la festa nacional de Catalunya i, per tant, el seu aniversari, concretament el segón des de que la vaig crear~ (El primer dibuix d'ella data de fa uns dos anys i mig... quant de temps -snif-)

Apart d'aquest fet, avui ha sigut un dia molt important per la multitudinària manifestació que ha hagut a Barcelona a favor de la independència d'aquesta comunitat, fet que he volgut reflexar en aquest dibuix d'aniversari en l'estelada (bandera independentista catalana) que porta l'Isona.

Avui, al mirar el primer dibuix de Catalunya que vaig publicar i aquest últim, m'he sorprès del progrès que hi ha hagut en ambdós dibuixos, tant en la forma de dibuixar com en el colorejat. Crec que qualsevol dibuixant es sent orgullós de veure com ha anat millorant a través del temps i tot i que es cert que a mi encara em queda perfeccionar moltes coses, em sento feliç de dir que m'agrada com he evolucionat i que espero que passin dos anys més i, al veure el nou dibuix de l'Isona, pugi dir el mateix.

Crec que no em deixo res més per dir, espero que us agradi el dibuixo i moltes gràcies a tots vosaltres per tots els favs, followers i comentaris, em doneu ànims per a seguir pujant dibuixos i millorant. ¡Moltes gràcies!

@art and Isona Estelrich i Ribes (Catalunya) by :iconerika14:
Image size
3434x2499px 1.76 MB
Comments13
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Adelfa3's avatar
Quin dibuix més bonic! Jo també en tinc ganes de fer un dibuix representant la nostra terra!! Visca Catalunya :heart: